Signatura del conveni de col·laboració entre la SALL i la UdL

CIMG1869_peque

El dimecres 16 de juny, la Societat Astronòmica de Lleida (SALL) juntament amb la Universitat de Lleida, van signar un conveni de col·laboració. A l'acte de signatura, van ser-hi presents el president de la SALL, el Sr. Josep Mallol i el director de l'Escola Politècnica Superior, el Sr. Ferran Badia en representació del rector Joan Viñas. La SALL, va ser fundada a l'any 1987 i des de llavors ha organitzat múltiples activitats astronòmiques, adreçades al públic en general i especialitzat, com poden ser observacions públiques, xerrades, exposicions i fins tot, al 1994 l'organització de les XI Jornades Estatals d'Astronomia. Amb aquest conveni es pretén potenciar la difusió de l'astronomia des de la vesant científica i per aficionats, a la ciutat i contrades de Lleida així com al propi col·lectiu universitari de la UdL.

SALLUdL_nou_petit