Taller d'experiències emprenedores (Càtedra Emprenedoria UdL-EPS)

2013-05-15 11.32.51_0

La Càtedra d'Emprenedoria de la UdL i  l'Escola Politècnica Superior van organitzar el passat dia 15 de maig de 2013  un Taller d'experiències emprenedores a l'EPS.

En el taller/seminari d'experiències emprenedores es van donar a conèixer projectes emprenedors tant d'èxit com de fracàs, de la mà dels mateixos emprenedors que van explicar als assistents la seva experiència personal emprenedora, els seus inicis, dificultats i motivacions. Van aconsellar a l'alumnat en qüestions puntuals i vels van animar a tirar endavant les seves idees o projectes sense pors.

En concret van participar-hi quatre titulats de la Universitat de Lleida:

- Isidre Alférez, enginyer agrònom per  l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrònoma  de la Universitat de Lleida  i soci fundador de l'empresa Imartec:

"crear empreses en un context de crisi és molt difícil, i més quan tens gent que t'envolta que et fa dubtar"

"l'especialització, el bon servei i la fidelització dels clients és clau. S'han de donar solucions"

- Miquel Àngel Carnicé, titulat en la I promoció (any 2000) en Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica per l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i fundador de l'empresa PCM Ponent :

"no ens hem de deixar contagiar per l'entorn que ens envolta"

"començar una empresa és com un llibre en blanc"

- Frederic Lorente,  titulat en la I promoció (any 2009) en Arquitectura Tècnica per l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i fundador de l'empresa Arquitectura FL Estudi :

"hem d'analitzar el mercat: què ser fer? què fa falta? "

"iniciativa i autodisciplina, i sobretot seny amb les decisions que es prenen perquè els recursos són limitats"

- Mercè Rovira, titulada en la III promoció (any 1996) en Enginyeria Tècnica Informàtica per l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i fundadora de l'empresa EBS Medical:

"s'ha de tenir un "focus", un objectiu de què volem fer i com fer-ho"