Tauleta guanyadora en la simulació de Votació Electrònica realitzada a l'EPS

Presentación1

Amb l'objectiu de facilitar a l'alumnat la participació a les Eleccions dels seus representats en els Òrgans de Govern i Representació de la UdL (l'EPS forma part d'un pla pilot de la UdL referent a la votació electrònica i, per tant, tots els seus estudiants hauran d'exercir el seu vot en la modalitat electrònica) els passats 4 i 5 de novembre es va realitzar una simulació, mitjançant el mateix sistema de votació, en el que els estudiants havien d'elegir entre 4 models diferents de tauleta:

- Apple Ipad Air 2 16GB
- Samsung Galaxy TabPRO  16GB
- Lenovo ThinkPad Tablet 2 32GB
- Kindle Fire HDX 8.9 16 GB
.

Els resultats finals han donat com a tauleta guanyadora l'Apple iPad Air 2 16GB amb les següents característiques: - iOS 8 - Pantalla Retina de 9,7" - Processador A8x de 64 bits - Touch ID - Càmera iSight de 8 Mpx - FaceTime HD - Wi-fi - Color: gris espacial

.Tots els alumnes de l'Escola que van participar en aquesta simulació de les eleccions entraran en un sorteig d'una Apple Ipad Air 2 16GB que es realitzarà el 24 de novembre (el resultat d'aquest sorteig es publicarà en el web de l'EPS).