Vols participar al TICAnoia Gaming League?

Arriba el primer repte eSports d'alumnes vs empreses TIC

TICAnoia, el departament d'Informàtica de l'Institut Milà i Fontanals i el professorat del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació (TIDIC) del l'Escola Politècnica Superior (EPS) al Campus Igualada-UdL coorganitzen la 1a edició de la TICAnoia Gaming League (TGL 2020), el primer repte eSports d'alumnes vs empreses TIC.

El TGL 2020 és una competició de videojocs entre empreses associades a TICAnoia i alumnes i professors del Campus Igualada-UdL i de l'Institut Milà i Fontanals amb l'ànim d'apropar  en un entorn distès i informal, les TIC i el talent de les diferents àrees de coneixement en que es formen els professionals del futur.

Per tal de disposar de dades reals per a la planificació i organització de l'activitat, així com sobre l'abast i possible participació en l'esdeveniment, ens agradaria saber si us interessaria participar amb el vostre equip i quins jocs us agradaria que estiguessin presents en el torneig.

Podeu participar en aquest sondeig previ fins al pròxim 30 de novembre a https://www.ticanoia.cat/landing-pages/gaming-league.html

Gràcies per la vostra col·laboració!