Xerrada de Mobilitat. Cranfield University (UK)

IMG_1596

El passat dimecres es va realitzar a l'Escola una xerrada de Mobilitat per part del coordinador de mobilitat de la Universitat de Cranfield (Anglaterra) amb l'objectiu de presentar a tots els alumnes de l'EPS aquesta universitat anglesa i els seus programes de mobilitat vinculats amb l'Escola Politècnica Superior.

Hi ha moltes raons per estudiar al Regne Unit: millorar les habilitats d'anglès, conèixer cultures noves i diferents, i aprofitar un excel·lent nivell d'educació. Durant la xerrada es va donar informació a l'alumnat referent a diferents aspectes de la vida acadèmica al Regne Unit i les habilitats necessàries per a l'estudi eficaç per als estudiants que  no tenen l'anglès com a primer idioma.

Cranfield University és una universitat britànica de postgrau basada en dos campus, amb un enfocament orientat a la investigació. El campus principal es troba en Cranfield, Bedfordshire, i l'altre està en Shrivenham, Oxfordshire.

Cranfield és una universitat amb una nombrosa comunitat internacional i una reputació veritablement global. Poc menys de la meitat dels seus estudiants són de fora del Regne Unit, amb gairebé una quarta part dels quals que vénen de fora d'Europa. Els estudiants internacionals representen a més de 100 nacionalitats diferents i aporten la riquesa de les diferents cultures a la universitat que, alhora, els hi ofereix un entorn d'aprenentatge ric i la possibilitat d'amistats a tot el món.