Xerrada informativa del Consell d'Estudiantat i de IAESTE LC Lleida als alumnes de l'EPS del Campus d'Igualada

L'Escola Politècnica Superior (EPS) ha iniciat aquest curs estudis de grau al nou Campus Igualada-UdL.

Avui, 11 d'octubre, els alumnes del Grau Enginyeria en Organització Industrial i Logística, del Grau en Enginyeria Química i del Grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació han assitit a les xerrades informatives i de presentació de dos dels serveis de representació dels estudiants de l'EPS més importants i significatius: El Consell de l'Estudiantat i el IAESTE LC Lleida

El Consell de l'Estudiantat de l'EPS representa a tots els estudiants de l'Escola en tots els òrgans de govern, destacan la Junta d'Escola o la Comissió d'Estudis. També ofereix diversos serveis per als alumnes com ara enunciants d'exàmens, borsa de repàs o servei d'assesorament acadèmic, entre altres.

IAESTE LC Lleida és una associació d’estudiants que afavoreix l’intercanvi per a l’adquisició d’experiència professional mitjançant pràctiques remunerades a l'estranger.