Videojocs: una opció de futur

Informació de l'esdeveniment
Inici:

panorama3

El passat 12 de maig a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior de la UdL es va dur a terme una xerrada informativa per part de l'empresa Plunge Interactive en referència a l'inici, aquest proper juny, de diversos cursos relacionats amb el disseny i la programació de videojocs per a tot tipus de plataforma. La presentació, a càrrec del Sr. Jesús Bosch i Aiguadé es centrar en un petit anàlisi previ del sector dels videojocs, un posterior anàlisi de les grans possibilitats de futur que aquest camp te per als alumnes d'enginyeria i informàtica i finalment la presentació concreta dels següents cursos:

Curs de Programació de Videojocs. Bàsic. 40h

Curs de Programació de Videojocs. Avançat. 60h

Curs de Disseny per a la Creació de Videojocs. Bàsic. 40h

Curs de Disseny per a la Creació de Videojocs. Avançat. 60h

Els cursos van principalment dirigits als estudiants de l'àmbit informàtic de primer cicle; No obstant, la participació és oberta a tothom. Cal destacar que es la primera vegada que es dur a terme un curs d'questes característiques a Lleida.

1premsa

12 de maig de 2011