Beques Google Summer of Code 2017

Javier Calvo, Ivan Josa, Gerard Farré, Guillem Barbosa i Gerard Rovira

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Per cinquè any consecutiu, Google ha becat 5 estudiants de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) a través del Liquid Galaxy LAB, un dels laboratoris del Parc Científic i Tecnològic que lidera Andreu Ibáñez. Els projectes seleccionats pel programa Google Summer of Code estan relacionats amb les tecnologies de mapes de Google, com el Liquid Galaxy, i el IOT (Internet de les Coses) amb les balises Bluetooth The Physical web.

Els autors i els projectes becats són els següents:

Javier Calvo, pel projecte Visualització parcel·lària amb el Liquid Galaxy

Ivan Josa, per Anàlisi i visualització de Big Data en transports públics

Gerard Farré, per Tractament interactiu de dades meteorològics

Guillem Barbosa, per Visualització de la Wikipedia en el Liquid Galaxy

Gerard Rovira, per Sistema informàtic i social de records de viatges.

Els estudiants desenvoluparan els projectes becats aquest estiu al Liquid Galaxy Lab amb el suport directe de l’EPS, el LleidaDrone LAB, el Google Developer Group de Lleida i el FIWARE iHub Lleida. També col·laboren en aquesta iniciativa Informàtica and Wireless, Gigabyte, Benq, Corsair, Xtorm d’A-Solar, Erle Robotics i HP.

Cal destacar que els darrers cinc anys, Lleida ha obtingut 19 beques del programa Google Summer of Code. Això significa un import proper als 105.000 €, ja que cada beca està dotada amb 5.500 €. Aquest any sols 1.318 estudiants de 201 organitzacions de tot el món han rebut beques de Google.

Darrera modificació: