Curs d'introducció als serveis Cloud de Microsoft

L'EPS ofereix als seus alumnes un Curs d'estiu d'introducció als serveis Cloud de Microsoft en col·laboració amb SEMIC i Microsoft

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), en col·laboració amb SEMIC i Microsoft, oferirà aquest estiu del curs 2021-22 una segona formació específica per als alumnes de l'EPS.

El passat novembre-gener l'EPS, SEMIC i Fortinet ja van oferir una formació per obtenir la certificació NSE 4 Network Security Professional del Fortinet Security Academy Program (FSAP), i acreditar-se com a professionals de seguretat en xarxes. [veure notícia]

En aquesta ocasió ens plau comunicar-vos l'inici del Curs d'introducció als serveis Cloud de Microsoft

Si vols formar-te en una branca clau per a la transformació digital de les empreses i amb molta projecció laboral no t'has de perdre aquest curs. Un curs teòric i pràctic que inclou la preparació a l'exàmen de les certificacions AZ900 i MS900, d'alt valor per al món laboral. Apunta't i comença la teva carrera professional com a Administrador Cloud!

El curs tindrà lloc del 11 al 15 de juliol de 2022, de 9.00h a 14.30h i es realitzarà al laboratori 3.05 de l'EPS.

El preu especial per als alumnes de l’EPS es de 60€.

El curs està destinat a alumnes i ex-alumnes de les titulacions:

• Grau en Enginyeria Informàtica
  • Grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació
  • Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE
  • Màster en Enginyeria Informàtica
  • Enginyeria Informàtica (2n cicle)
  • Enginyeria Tècnica  Informàtica de Sistemes
  • Enginyeria Tècnica Informàtica de Gestió

També es podran matricular membres de la Unitat de Sistemes d'Informació i Comunicacions de la UdL

El nombre de places es limitat. Els alumnes interessats cal que omplin aquest FORMULARI D'INSCRIPCIÓ abans del 22 de maig. Si finament son acceptats al curs contactarem amb ells per realitzar la matrícula definitiva.

Per qualsevol dubte contactar amb el cap d’estudis a través del correu eps.capestudistic@udl.cat o bé al telèfon 973 702 705

Esperem que trobeu interessant aquesta nova iniciativa!