El Liquid Galaxy LAB atorgarà, un any més, les prestigioses beques Google Summer of Code

Ens els darrers anys, 41 alumnes de l'escola han estat becats

Per desè any consecutiu el projecte Liquid Galaxy LAB dels Laboratoris TIC del PCiTAL, coordinats per Andreu Ibàñez, ha estat escollit per atorgar les prestigioses beques d’estiu Google Summer of Code, que tenen com objectiu introduir als estudiants programadors en el món del programari lliure, pagant-los una beca estival.

Més de 15.000 estudiants universitaris de 109 països han estat becats en els passats 15 anys i han estat mentoritzats per 200 organitzacions de programari lliure seleccionades d'arreu del món.

Des dels Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida i més concretament des del Liquid Galaxy LAB ja feia 9 anys que obtenien la confiança de Google per mentoritzar aquestes beques. En col·laboració propera amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, en aquest període s'han pogut becar 41 estudiants de l'EPS, quelcom únic a Espanya, aconseguint pels estudiants recursos per més de 210.000$, entre beques i altres ajuts.

• [Google Summer of Code 2020]
  • [Google Summer of Code 2019]
  • [Google Summer of Code 2018]
  • [Google Summer of Code 2017]
  • [Google Summer of Code 2016]
  • [Google Summer of Code 2015]
  • [Google Summer of Code 2014
  • [Google Summer of Code 2013]

El 29 de març comença el període de recollida de sol·licitud d’estudiants que volen optar a una de les beques d’estiu de google. Aquest termini de presentació de sol·licitud finalitza el 13 d’abril.

En aquest enllaç podreu consultar els requisits previs per seleccionar al projecte Liquid Galaxy GSoC 2021

Tots els estudiants interessats es posaran en contacte amb el Liquid galaxy al correu electrònic liquidgalaxylab@gmail.com i se’ls assignarà un mentor temporal per guiar-los durant el període preliminar de selecció.