El ratolí virtual s'expandeix per tot el món

hm_cara

El ratolí virtual anomenat HeadMouse, desenvolupat pel grup de Robòtica del GREA de l'Escola Politècnica superior de la Universitat de Lleida, Indra i la Fundació Adecco, en el marc de la Càtedra de Tecnologia Accesible, està tenint un gran èxit a tot el món, sobretot a Llatinoamèrica,  amb més de 300.000 descàrregues.

Aquest èxit es deu al fet que es tracta d'una tecnologia única al món ja que es gratuïta, que oferiex un alt grau d'eficàcia i que la seva utilització és molt senzilla i no requereix cap aprenentatge previ.

Darrerament, HeadMouse, ha estat llançada a Xina i els Estats Units, on ja a aconseguit el 2% de descàrregues del sistema.

1premsa 14 de juny de 2011 Segre La Mañana heraldo de soria 19 de juny de 2011 images 1tambe et pot interessar