Josep M. Miret, professor de l'EPS: "Alan Turing, el descrifrado de la máquina Enigma"

turing

En Josep M. Miret, professor de l'Escola Politècnica Superior i membre del Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida ha publicat, el passat 6 de juny, el post "Alan Turing: El descifrado de la máquina Enigma" a l'apartat dedicat a "El año de Turing" del "Blog Sociedad de EL PAÍS".

També cal recordar que des de el Departament de matemàtica i  l'Escola Politècnica Superior es van organitzar una sèrie d'activitats per commemorar el centenari del naixement d'Alan Mathison Turing,  amb la finalitat de celebrar les aportacions d'un dels científics més importants del segle XX.

El programa d'actes en commemoració de l'any Turing a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida es van centra en tres esdeveniments:

Competició Criptogràfica

Projecció de la pel·lícula; "Breaking the code"

Conferència: Alan Turing, un genio entre dos mundos