L'EPS, el centre amb més ofertes en la borsa de treball de la UdL

EPSAulaInformatica

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va concentrar l'any 2011 gairebé un terç de totes les ofertes de la borsa de treball de la UdL. En concret es tracta del 30% de les 183 ofertes rebudes, que correspon a 403 llocs de treball per a titulats en enginyeria i informàtica.

A més, es dona la circunstància que l'EPS ha arrabassat el primer lloc del rànquing a l'ETSEA que, tradicionalment, l'encapçalava (a l'any 2010, el 36% d'ofertes van ser Agronoms i el 21% per la Politècnica).

Aquestes dades van ser facilitades per la vicerectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua de la UdL, Neus Vila, el mateix dia que la multinacional alemanya de la informàtica, GFT, estrenava oficialment les seves instal·lacions al PCiTAL i anunciava la creació progressiva de 150 llocs de treball, des d'ara al 2013, per a titulats universitaris i de formació professional en l'àmbit de la informàtica, amb la finalitat de cobrir la plantilla per a la seva nova línia de negoci implantada en el Parc, la Software Factory.

Premsa

8 de febrer de 2012