L'EPS, el segon centre amb més demanda laboral de la UdL

IMG_2164

Segons les dades publicades per la Borsa de Treball de la Universitat de Lleida, el 26% de les ofertes laborals gestionades per aquest servei universitari correspon a alguna de les titulacions impartides a l'Escola Politècnica Superior. Aquest fet situa l'EPS  com el segon centre de la UdL amb més demanada laboral, per darrera de l'ETSEA.

Pel que fa a les titulacions , destaca també la segona posició d'Enginyeria Informàtica amb el 21% del total de les demandes laborals, per davant del 18% corresponent a Administració i Direcció d'Empreses. En aquest sentit, cal recordar que, des de l'Escola Politècnica Superior i la Facultat de Dret i Economia de la UdL s'endega el proper curs acadèmic un doble grau únic a Catalunya en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses que, d'acord a les dades actuals, pot arribar a tenir una demanda laboral per part de les empreses, a la borsa de la UdL , de vora el 40%.

Premsa

22 de maig de 2013