Sergio Callen sedueix l’EPS amb la ponència “My first real job — 4 factors that help me succeed”

Els alumnes i professorat de l’Escola Politècnica Superior van poder gaudir ahir de la ponència d’en Sergio Callen (ATKINS) en el marc de la Matèria Transversal “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional”, coordinada pel professor i coaching, Guillem Boira.

L’objectiu de l’assignatura és contextualitzar l’activitat de l’enginyer en la nostra societat, alhora que es genera un nou nivell de consciència i uns aprenentatges pel que fa al auto coneixement i a les competències directives i relacionals. Per a fer-ho, s’analitzen els principals elements que envolten i condicionen per mitjà de ponències i tallers vivencials i formatius que acompanyin i preparin als alumnes per a la seva integració professional.

My first real job — 4 factors that help me succeed va ser el títol de la fantàstica ponènciade l’antic alumne d’Enginyeria Tècnica Industruial, especialitat Mecànica de l’Escola Politècnica Superior entre els anys 1999 i 2003.

Sergio Callen treballa actualment és Vice President Rail & Transil d’ATKINS a Nova York de desenvolupament de negocis per al transport ferroviari i trànsit d’Amèrica del Nord i s’encarrega del desenvolupament de projectes de disseny conceptual i de detall, així com de la definició dels paràmetres tècnics i d’explotació i requisits (treball de la pista, del sistema aeri de contacte, material rodant, ventilació de túnels, protecció contra incendis, operacions, manteniment, sistema de control de trens, i de les comunicacions del sistema) per a diversos projectes ferroviaris clau a Amèrica del Nord.

Ha estat recentment guardonat als Estats Units amb el premi Mass Transit’s Top 40 Under 40 atorgat per la revista especialitzada Mass Transit Magazine en reconeixement als joves professionals menors de 40 anys per les seves contribucions i la seva capacitat d’innovació, lideratge i compromís en la indústria del transport públic. [+ INFO]

Abans d’unir-se a Atkins, Sergio va treballar per Ardanuy on va realitzar el disseny d’enginyeria ferroviària per a trens d’alta velocitat, metro, rodalies, i els projectes de metro lleuger, incloent el d’Ottawa (Canadà), Dublín (Irlanda), el metro Línia Nord de Moscou (Rússia), entre altres.