Tres alumnes de l'EPS aconsegueixen les prestigioses beques d'estiu de Google

Per 7è any consecutiu alumnes de l'escola són reconeguts amb aquestes beques

Per setè any consecutiu, Google ha becat estudiants de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) a través del Liquid Galaxy LAB, un dels laboratoris del Parc Científic i Tecnològic que lidera Andreu Ibáñez. Els projectes seleccionats pel programa Google Summer of Code.

El programa Google Summer of Code ha atorgat a l'edició d'aquest any un total de 206 organitzacions i 1276 projectes (escollits entre més de 7.500 propostes), dels quals 7 al Liquid Galaxy Lab del Parc Científic de Lleida. D'aquests 7 projectes, 3 dels alumnes becats estudien a l'EPS de la UdL; 2 a l'Escola Politècnica de Catalunya (UPC); un a Brasil i un altre a l'Índia. Per primera vegada, una alumna lleidatana, la Claudia Diosan, aconsegueix una de les beques d'estiu de Google.

Els autors i els projectes becats de l'EPS són els següents:

- Claudia Mihaela Diosan: Python library for real time data visualization. Projecte HAPIS

- Ivan Colomer, pel projecte Liquid Galaxy para Educación

- Eric Monné, pel projecte New Tools for Liquid Galaxy.

Podeu trobar la descripció de cada un d'aquest projectes AQUÍ

Els becaris de la UPC són Albert Morea, pel projecte Airmashup for Liquid Galaxy, i Marcel Porta, pel projecte Dronecoria Engine. Renato Aurelio, de la Universidad de Facens (Brasil), pel projecte  AGRO, i Sreyas Ravichandran, del Birla Institute of Technology (India), pel projecte Flutter Liquid Galaxy Controller, són els becaris estrangers.

La majoria dels joves s'incorporaran el 26 de maig al laboratori lleidatà per desenvolupar els projectes fins al 28 d'agost.

Cal destacar que en els últims 7 anys, Lleida ha obtingut 26 beques de Google. Això significa un import proper als 143.000 €, ja que cada beca està dotada amb 5.500 €.

[Google Summer of Code 2017]

[Google Summer of Code 2016]

[Google Summer of Code 2015]

[Google Summer of Code 2014]