Concurso de Ingenieria de Control - ETSITI UNED

Els estudiants del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de leida (UdL), Ali Benmoussa El Omari i en Àlex Josep Pujol Garcia, sota la tutorització del professor Ramon Costa Castelló, van aconseguir acabar en segona posició de la seva categoria en el “Concurso en Ingeniería de Control 2016 (CIC2016) “.

El CIC  és un concurs que cada any organitza el ” Grupo Temático de Ingeniería de Control de CEA del Departament d’Informàtica i Automàtica de la Escuela Técnica Superior de Ingenieria Técnica Informática de la UNED de Madrid i amb el patrocini del capítol espanyol de la ISA.

El concurs, es desenvolupa al llarg del curs acadèmic, s’organitza en dues categories: la categoria 1 consisteix en desenvolupar un sistema de control PID per a una caldera de vapor  i la categoria 2 en desenvolupar un sistema de control multivariable per a  la mateixa caldera.

Aquest any la categoria 1, en la que han competit els alumnes de l’EPS,  ha comptat amb la participació de 13 equips de diferents universitats espanyoles (i alguna estrangera): Universidad de Almería, Pontificia Universidad Católica de Paraná (Brasil), Universitat Jaume I de Castelló, Universidad de Oviedo, Universitat Politècnica de València, Universidad de Valladolid, Universitat Politècnica de Catalunya, Universidad de Sevilla i la Universitat de Lleida.

D’aquests 13 equips participants, sols 5 van passar a la fase final, on l’Ali i l’Àlex van aconseguir una merescuda segona posició.

Darrera modificació: