Beques Google Summer of Code 2015

Marc Solé, Rafa Duran i Marc González

El Google Summer of Code (GSOC) va becar quatre estudiants de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), que desenvolupen els seus projectes al Liquid Galaxy LAB del Parc Científic: Marc Solé, Rafa Duran i Marc González.

És el tercer any consecutiu que estudiants de l’EPS vinculats amb el Liquid Galaxy Lab aconsegueixen aquestes beques de Google.

Així mateix, Ismael Arroyo, doctorand de l’EPS, donada la seva ja llarga experiència en aquesta tecnologia (ha estat becat els darrers dos anys), s’incorpora aquest any com a mentor de projectes al programa Google Summer of Code.

L’import total de les quatre beques és de 30.000$, essent 5.500$ la quantitat que obté cada alumne al finalitzar el seu projecte. El Liquid Galaxy Lab acumula en tres anys de funcionament nou beques de Google, que han aportat un total de més de 50.000$ a més dels recursos que durant aquest període les empreses Ponent 2002, Google, Gigabyte, Benq, HP, Plextor i Erle Robotics han aportat per valor de 125.000 € al laboratori.

Darrera modificació: