Josep M. Miret, director del grup de recerca en Criptografia i Grafs, distingit amb el Premi Mensa Lleida 2018

Josep Clotet, històricament vinculat a l'Escola, també rep un dels premis

índex7
D'esquerra a dreta: Magda Valls, Rafael Peris, Josep M. Miret, Francesc Sebé, Santi Martínez i Josep Conde

L’Auditori Joan Oró de l’Edifici CEDICO del Parc Científic i Tecnològic de Lleida, va acollir el passat 19 d'abril de 2018 el lliurament dels Premis Mensalleida; el grup local de l’associació Mensa lliura aquests premis al Coneixement amb la intenció de fer palesa l’activitat feta per part dels col·lectius de científics, investigadors i emprenedors per millorar la qualitat de vida i el coneixement de la societat en tres àmbits: científic i tecnològic, humanístic i artístic i emprenedor. En definitiva es valora i premia la trajectòria, l’exemple i la contribució a la millora de la qualitat de vida i el coneixement de les persones.

En aquesta tercera edició, l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) és trobà doblement representada; D'una banda el Premi Mensalleida al coneixement científic i tecnològic va distingir enguany el Grup de Recerca en Criptografia i Grafs de la Universitat de Lleida (UdL) i Josep M. Miret Biosca, professor de l’Escola Politècnica Superior de la UdL i director del grup, va rebre el premi de mans de Rafael Peris, conseller delegat del Parc Científic i tinent d’alcalde de Lleida; D'altra banda, Josep Clotet Sopeña, ex-gerent del Parc Científic i una de les persones que van promoure els inicis de l'Escola Universitària d'Informàtica (origen de l'actual EPS) un llunyà any 1991 i que, posteriorment, també va ser professor associat de l'Escola, va rebre les distinció Mensalleida en el vessant de coneixement honorífic.

Així mateix, també van ser distingits el Museu de Lleida per la seva tasca humanística i artística i Moirai Biodesign, empresa de biotecnologia ubicada al Parc Científic, en la categoria de coneixement emprenedor.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: El Grup en criptografia i grafts rep un dels premis Mensa

GALERIA FOTOGRÀFICA

Darrera modificació: