Constitució del Consorci GLOBALleida

GLOBALlleida

Àrea de Comunicació - Oficina de premsa UdL

GLOBALleida neix fruit d'unificar tots els ens de promoció econòmica, empresarial i territorial de Lleida en una sola entitat, amb l'objectiu de contribuir al desenvolupament econòmic, empresarial i territorial de tota la província a través del foment de l'emprenedoria i l'ocupació, el suport a la innovació i a la competitivitat.

El nou consorci es va constituir oficialment el divendres 18 de març de 2011, en un acte dut a terme a la Aula Magna  - Saló Víctor Siurana de l'Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida.

La constitució d'aquest consorci respon a la voluntat de les institucions de Lleida de racionalitzar l'oferta en l'àmbit de la promoció territorial, de simplificar els recursos i fer-los més eficients  i de cooperar per a la seva prestació.

Un dels objectius centrals és incrementar la visibilitat de Lleida com a pol agroalimentari, a partir de les infraestructures de primer nivell existents a Lleida, com són el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari, la Universitat de Lleida, l'Aeroport, el CEEI, la Llotja i el Patronats de turisme, de promoció econòmica i d'ocupació dels ens locals de Lleida. Aquesta major visibilitat ha de facilitar la recerca de noves inversions per tal d'aconseguir un major pes de Lleida en l'economia catalana.

GLOBALleida desenvoluparà la seva acció a partir de 4 presidències d'àrea:

Presidència d'emprenedoria i ocupació (Paeria) Presidència de promoció i econòmica i projecció exterior (Diputació) Presidència de suport a l'empresa (Cambres de Comerç) Presidència de la societat del coneixement (Universitat de Lleida) global 1premsa 19 de març de 2011 La Vanguardia Article La Vanguardia Opinió. Antoni Brufau Niubó. President de Globalleida Segre La Mañana 20 de març de 2011 Segre La Mañana 21 de març de 2011 Bon Dia 27 de març de 2011 Segre