Matrícula oberta als cursos zero de matemàtiques, física i química de l'EPS

Els cursos es realitzaran a Lleida (Matemàtiques i Física) i a Igualada (Matemàtiques i Química)

Per cinquè any consecutiu l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) organitza, abans de l'inici del curs acadèmic 2018-19, una sèrie de cursos intensius de matemàtiques, física i química amb l'objectiu de revisar i refrescar conceptes i igualar en els futurs alumnes del centre els nivells de coneixement en aquests àmbits.

En l'actualitat,  l'accés dels estudiants de nou ingrés als estudis de grau és divers, i per aquest motiu els nivells de  coneixements bàsics en matemàtiques, física i química són ben diferents, el que fa que, alguns d'aquest alumnes necessitin un petit ajut inicial, per tal de garantir un seguiment adequat d'aquestes assignatures de primer curs de les titulacions de grau: Arquitectura Tècnica i Edificació, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat, Enginyeria en Organització Industrial i Logística, Enginyeria Química i Tècniques d’Interacció Digital i de Computació.

Aquests cursos reben els nom de "Curs zero" i se'n ofereix dos per a Matemàtiques (Lleida i Igualada), un per a Física (Lleida) i un per a Química (Igualada). L’enfoc és eminentment pràctic. En cadascuna de les sessions s’abordarà un dels temes del programa, presentant breument els coneixements teòrics bàsics, per abordar tot seguit el plantejament i resolució de problemes a l’aula (bé individualment o en grup).

El període de matrícula es del 13 al 27 de juliol de 2018.

Trobareu tota la informació específica dels cursos zero de l'EPS en els següents enllaços: