Arriba la 7a edició de la HackEPS!

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Escola Politècnica Superior - UdL
Adreça:

Campus de Cappont - Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta, prèvia inscripció
Organitza:
LleidaHack
Contacte:
Telèfon:
Email: lleidahack@gmail.com
Web:
HackEPS 2023
Inici:
Finalització:
hack eps 23

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) viurà el cap de setmana del 25 i 26 de novembre la 7a edició de la HackEPS, un esdeveniment on el motor principal és el desenvolupament col·laboratiu de programari en 24 hores.

Per setè any consecutiu l'EPS, de la mà de LleidaHack, una associació d'alumnes de l'àmbit informàtic de l'escola creada especialment per aquest esdeveniment, acull la HACKEPS on els participants hauran de desenvolupar un producte informàtic complet proposat per les empreses/institucions participants.

Com no pot ser de cap altra manera, en aquesta edició l'EPS també llança un premi  de programació amb el nom "Josep M. Ribó", per tal de lloar la memòria del nostre recordat company, PROFESSOR d'enginyeria informàtica, de la nostra escola.

La hackathó començarà aquest dissabte 25 de novembre a les 8.30 h amb el check-in dels equips i el llançament dels reptes i finalitzarà el diumenge 26 de novembre a les 14:00h aprox. amb el lliurament de premis.

La hackEPS es durà a terme principalment a les aules de la planta principal de l'EPS (0.01 a 0.05).

Així que, si ets un apassionat de la tecnologia, amant dels reptes i defensor del treball en equip, la HackEPS 2023 és el teu lloc. Uneix-te a nosaltres per a una experiència inoblidable per a desenvolupar-te com a futur programador!

INSCRIPCIONS OBERTES!