Curs “Haskell Programming” organitzat per Lleida Developers Meetup–EPS

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Aula 0.04 EPS
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
Lleida Developers
Web:
Lleida Developers
Inici:
600_461523072 Juan Mauel Gimeno, en una classe del curs “Haskell Programming” del 2017

Recordeu que l’any passat Lleida Developers Meetup va oferir TOT UN CURS SENCER de 12 sessions per a aprendre a programar amb Haskell?

Doncs bé, el proper dimecres 25 d’abril, s’inicia la segona part del curs repassant els principals conceptes de Haskell i les Typeclasses que ja es van veure l'any passat.

S'assumiran certs coneixements mínims del llenguatge Haskell i conceptes relacionats.

Haskell és un llenguatge de programació, amb una sèrie de propietats i característiques que el fan perfecte per aprendre tant els principis bàsics com els avançats de la programació funcional.

El curs estarà dirigit per en Juan Manuel Gimeno, professor de programació i investigador de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

INFORMACIÓ PER ALS ASSISTENTS:

- Confirma la teva participació a https://www.meetup.com/es-ES/Lleida-Developers/events/249904546/

- Cal portar ordinador (preferiblement amb l’entorn de Haskell instal·lat www.haskell.org/downloads)

- Per a recordar alguns conceptes, teniu disponible de forma gratuïta el llibre "Learn you a Haskell for great good" al següent enllaç: http://learnyouahaskell.com/chapters

- El curs es realitzarà a l’aula 0.04 de l’Escola Politècnica Superior del Campus de Cappont (Jaume II, 69) a les 19:00 hores.

- Sols necessites ganes d’aprendre i sobretot, passar-ho bé!

Fins aviat!