Curs "Humans & Technology" a l’Escola Internacional d'Estiu del consorci ACROSS
El curs "Humans & Technology" que es realitzarà a la Chemnitz University of Technology (Alemanya) és obert als estudiants de les titulacions d'informàtica
- Lloc:
- Chemnitz University of Technology (Alemanya)
- Adreça:
Str. der Nationen 62, 09111 Chemnitz, Alemanya
- Organitza:
- ACROSS
- Inici:

Del 24 al 29 de setembre del 2023, els professors de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), i membres del grup de Recerca GRIHO, Toni Granollers, Juan Enrique Garrido i Sergio Sayago, organitzen a l’Escola Internacional d'Estiu del consorci ACROSS que es realitzarà a la Chemnitz University of Technology (Alemanya).
ACROSS, the European University for Cross-Border Knowledge Sharing, és el consorci de 10 universitats de 9 països en el qual la UdL participa i que realitza activitats de cooperació i col·laboració per enfortir les relacions entre les universitats que en son part. Una d'aquestes activitats són les Seasonal Schools, escoles d'estiu i hivern coorganitzades entre les universitats sòcies.
La UdL, de la ma de l'EPS, participa en un dels cursos de l'oferta de l'actual Escola Internacional d'Estiu: el curs "Humans & Technology" a càrrec del professor Juan Enrique Garrido.
Amb l’objectiu de crear llocs comuns d’aprenentatge al llarg de la vida i una participació transfronterera que ajudi a superar les fronteres polítiques, administratives, educatives, econòmiques, socials, culturals i lingüístiques de la Unió Europea, el curs és obert als estudiants de les titulacions relacionades amb l’àmbit de la informàtica, els quals poden gaudir d'una beca per participar-hi presencialment. Per sol·licitar-ho, ompliu un formulari de registre