Exposició dels alumnes de Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives: "Arxiu Obert Arxiu Tancat 2023"

Museu Trepat

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Museu Trepat de Tàrrega
Adreça:

Avenida Josep Trepat Galcerán, 0 S/N, 25300 Tàrrega, Lleida

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
Musu Trepat - EPS
Contacte:
Telèfon: 973 311 616
Email: informacio@museutrepat.cat
Web:
Museu Trepat
Inici:
museu trepat exposició 31 març

El pròxim divendres 31 de març de 2023 a les 19,00h es realitzarà l'acte d'inauguració de l'exposició "Arxiu Obert Arxiu Tancat 2023"  al Museu Trepat de Tàrrega.

"Arxiu Obert Arxiu Tancat 2023" és una exposició fruit de la col·laboració entre el Museu Trepat de Tàrrega i l'Escola Politècnica Superior i de la Facultat d'Educació, Psicologia i treball Social de la Universitat de Lleida presentant els projectes artístics digitals dels alumnes de l'assignatura d'Art i Cultura Digital del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives de l'EPS i de l'assignatura de Construcció de Processos Educatius del Grau de Mestre de la FEPTS.

Propostes site specific nascudes del treball de recerca amb docència innovadora en el marc de l'assignatura d'art i cultura digital a partir del fons documental del propi Museu.

L'exposició romandrà oberta de l'1 al 9 d'abril (menys el divendres 7 d'abril, que romandrà tancada) i es realitzarà una visita guiada a les 12.00h.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: Projectes d'art digital d'alumnat de la UdL, de nou a 'Cal Trepat' de Tàrrega