Seminari TIDIC. Claus per crear un currículum atractiu per a les empreses del sector TIC
Anirà a càrrec de Maria Pardo i Antonio Postigo, de la consultoria de recursos humans ISPROX
- Lloc:
- online
- Preu:
- Activitat gruïta
- Organitza:
- Campus Igualada - EPS - TICAnoia
- Inici:

El dimecres dia 26 de maig tindrà lloc una nova edició del Seminari TIDiC, en aquest cas, amb la presència de Maria Pardo i Antonio Postigo, de la consultoria de recursos humans ISPROX, que donaran les claus per crear un currículum atractiu per a les empreses del sector TIC i explicaran als participants com destacar en un procés de selecció. El seminari es farà en format virtual i cal inscriure-s’hi a través d’AQUEST ENLLAÇ.
De la mà dels experts, parlarem dels formats de currículum més efectius per als professionals del sector IT i la promoció del desenvolupament de projectes propis i allotjament en plataformes tipus GitHub, passant per la importància de comptar amb un perfil digital clar, concís i ben desenvolupat. Des de l’organització dels Seminaris TIDiC apunten que aquesta pot ser una sessió molt útil per a l’estudiantat del grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació del Campus Igulada-UdL, i altres estudiants de l’àmbit de les TIC que s’incorporen aviat al món laboral.
ISPROX és una consultoria de recursos humans especialitzada en la captació de talent per a organitzacions empresarials, en connectar treballadors i empreses per aconseguir l’excel·lència en l’àrea laboral. Ofereix un servei de proximitat establint relacions duradores en el temps per ajudar en el desenvolupament professional i empresarial dels treballadors.
Els Seminaris TIDiC
Els Seminaris TIDIC són un espai de diàleg, aprenentatge, i discussió entre els estudiants del grau en Tècniques d’Interacció Digital i Computació (GTIDIC) del Campus Universitari Igualada-UdL, el professorat del GTIDIC, les empreses de TICAnoia, la comunitat de l’Escola Politècnica Superior de la UdL, i el públic en general que estigui interessat en les noves tecnologies.
Més informació: