Team Building Week. Cicle de tallers adreçat als alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Aula 2.01 EPS
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
MEINF EPS
Inici:
Dimecres 15 al vestíbul de la planta -1 de l'edifici Polivalent del campus de Cappont de 12h a 16h

Els alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica de l’Escola Politècnica Superior (EPS) iniciaran un cicle de tallers anomenat TEAM BUILDING WEEK que serà la base sobre la que es desenvoluparà el treball en equip pel projecte “Start Up” que es desenvoluparà en el marc de les assignatures “Gestió de Projectes Informàtics” i “Projecte TIC: Desenvolupament i Implantació”. 

L’objectiu principal del cicle serà incentivar l’engranatge relacional entre els estudiants i ajudar a conformar els equips que treballaran plegats les esmentades assignatures.

El treball cooperatiu, d’una manera dinàmica i participativa, ajudarà a conèixer i a conèixer-se als estudiants i els aportarà competències relacionals que els seran de gran valor, tant en el desenvolupament dels estudis de màster, com en la seva posterior incorporació al mercat laboral.

Els tallers, es desenvoluparan en tres sessions els dies 19, 20 i 21 de setembre de 16:00 a 21:00 hores, a l'aula 2.01 de l'EPS, s’impartiran a càrrec d'en Guillem Boira, i constaran del següent contingut:

  • Introducció. Ens coneixem
  • El treball en equip
  • Equips d’alt rendiment
  • Generar consciència de ser “éssers relacionals”
  • Lideratge/s. Estils
  • La comunicació com a eina relacional clau
  • Eines i estils comunicatius
  • Compromís relacional

 


 

Guillem Boira és Enginyer Industrial i Màster en Gestió de la Qualitat en l’Empresa per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Llicenciat en Psicologia per la Universitat Oberta de Catalunya )UOC) i Màster en Coaching Personal i Executiu per la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Amb més de 20 anys d’experiència en el lideratge d’empreses industrials i de serveis, en aquest projecte posa al servei dels seus alumnes, d’una banda els seus coneixements i la seva dilatada experiència, i per altre, tot el seu entusiasme i vocació de servei a la cerca de la millora contínua en les organitzacions i de la vivència de la felicitat en les persones.