Presentació i sessió informativa sobre el primer "GameJam Lleida"

Informació de l'esdeveniment
Inici:

cartel

El proper dijous 5 de juny, a partir de les 12h a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, es realitzarà la  presentació del primer GameJam de les terres de Lleida, previst per als dies 4 i 5 de juliol.

En la presentació s''informarà sobre els objectius del GameJam , les eines de desenvolupament que s'utilitzaran, els perfils tècnics i artístics de les persones que hi poden participar, etcètera.

Així doncs, si t'agrada la industria dels videojocs i les sortides laborals associades a aquest mon, no ho dubtis i vine!

El GameJam de Lleida està organitzat per Apps&Games Lleida, patrocinat per Plunge Interactive amb la col.laboració de l'Escola Politècnica Superior de la UdL.

Per a més informació: http://appsandgameslleida.wordpress.com