200 estudiants de batxillerat i CF a la Jornada de Campus Oberts-UdL de l'EPS

20160212032517CDH

En el marc de la Jornada de Campus Oberts de la UdL, l'Escola Politècnica Superior ha rebut aquest matí la visita de vora 200 alumnes dels darrers cursos de batxillerat i cicles formatius de diversos centres docents:

INS. MARIA RÚBIES
INS. JOSEP VALLVERDÚ
INS. ANTONI TORROJA
.

La JCO te com a objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar als nois i noies un primer contacte amb l'entorn universitari on es desenvoluparà la vida acadèmica i vivencial del futurs estudiants, informar sobre els serveis i les prestacions que ofereix la UdL (correu electrònic, aules d'informàtica, laboratoris, serveis de biblioteca, tutories individualitzades, carnet universitari, mobilitat i altres temes), així com sobre els estudis que s'imparteixen en tots els centres universitaris i en concret a l'Escola Politècnica Superio.

Tots ells han arribat al centre a les 09:30 i han estat rebuts per la secretaria acadèmica del centre, Margarita Moltó i un grup d'alumnes voluntaris de l'EPS que els han acompanyat durant tota la jornada. Han esmorzat i han visitat alguns dels servis comuns de la UdL ubicats al campus de Cap pont (Biblioteca, Servei d'Esports, Servei d'Informació i Atenció Universitària, etcètera).

20160212020429dgfsgr

Tot seguit els nois i noies s'han dividit en grups per tal de continuar amb les visites a les instal·lacions de l'EPS  (Taller Mecànic, Taller d'Electrònica, Cluster de Computació Distribuïda, Sala Alcatel, Aules de docència, ... ) i per participar en diversos tallers que el PDI de l'Escola els hi havia organitzat:

- Projecte MotoStudent (Martí Comellas i Miquel Nogués) - ÀLBUM IMATGES FACEBOOK

20160212021634

- Construcció amb materials Low-cost (Josep R. Castro)- ÀLBUM IMATGES FACEBOOK

20160212034049

- Interacció amb biosensors (Jordi Virgili i Albert Merino) - ÀLBUM IMATGES FACEBOOK

20160212022223

- Drones EPS (Juan Antonio Garriga)  - ÀLBUM IMATGES FACEBOOK

20160212015716

- Fotografia amb càmera tèrmica i termòmetres d'infrarojos (Joan I. Rosell, Antoni Moreno i Lídia Vilarrubí)  ÀLBUM IMATGES FACEBOOK

20160212030503

20160212033620

Finalment,  a les 12:45 Francesc Giné, director de l'Escola, i el seu equip de direcció ha presentat els estudis que s'imparteixen a l'Escola i ha aclarit els dubtes de tots els presents. - ÀLBUM IMATGES FACEBOOK

20160212040349

Podeu veure totes les imatges de la jornada a:

Imatges

5 Març - Jornada de Campus Oberts per a les famílies

El proper dissabte 5 de març tindrà lloc a l'Escola Politècnica Superior la Jornada de Campus Oberts per a Famílies de la UdL.

La JCO per a Famílies s'adreça justament a les famílies d'estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior de Lleida i comarques i de la Franja de Ponent, amb l'objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l'estudiantat als pares i mares de futurs alumnes universitaris, informar sobre els estudis que s'imparteixen en els centres universitaris i sobre els serveis i les prestacions que ofereix la UdL.

La jornada es desenvoluparà en dos torns (10h i 12h). En aquests torns les persones interessades poden conèixer els estudis i visitar les instal·lacions que ofereix l'EPS. La durada prevista de la visita és d'una hora i mitja.

INSCRIPCIÓ per Web

Localitzacions dels centres de la UdL