Aitana Arrufat guanya la 1a edició del Concurs d’Stickers EPS

l'Aitana és alumna del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives

El dimarts, 31 de maig, la direcció de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va lliurar el guardó a Aitana Arrufat Carrasquer, guanyadora de la 1a edició del Concurs d’Stickers EPS 2023 en un acte celebrat a l’escola.

A l’acte de lliurament hi van prendre part el jurat del premi, format per la directora de l’EPS, Magda Valls, i els professors del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives (GDDTEC) i artistes, Kepa Landa i Ferran Lega, i el cap d’estudis de la titulació, Josep L. Lérida, així com l’alumna premiada..

En aquesta convocatòria es van preinscriure 46 alumnes dels quals finalment van presentar obra un total de 16 alumnes, bàsicament del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives, però també del Grau en Enginyeria Informàtica i del Tronc Comú Industrial de Lleida.

L’Aitana Arrufat, alumna de 1r curs del GDDTEC, va rebre de mans de la directora de l’EPS  el premi com a guanyadora consistent en un Apple iPad 10,9" (2022) Wi-Fi (10ª Gen) i, a més a més, va poder veure la seva obra impresa, que es repartirà a inicis del pròxim curs acadèmic entre tota la comunitat EPS.

El jurat va valorar l’originalitat i la valentia alhora de referenciar a cada una de les branques de les titulacions de l’escola: enginyeria informàtica, enginyeria industrial, arquitectura tècnica i disseny digital, fugint dels estereotips però, sense cap dubte, reflectint amb fidelitat l'esperit de les titulacions.

El concurs té com a objectiu dinamitzar i potenciar l'activitat creativa del centre i, de manera molt especial, dels alumnes, així com crear identitat de centre ja que l’obra guanyadora podrà ser utilitzada de la millor forma que es cregui convenient per a la difusió i promoció del centre.