Alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació visiten l'edifici en construcció de la nova Escola d'Infermeria del Campus Igualada-UdL

IMG-20221114-WA0016
Els alumnes al final de la visita d'obra FOTO: EPS

Els alumnes de l’assignatura Instal·lacions II del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, coordinada pel professor Josep Piqué, van realitzar el passat dilluns 14 de novembre una visita d'obra a l'edifici en construcció de la nova Escola d'Infermeria en el Nou Campus de Ciències de la Salut de la localitat d'Igualada.

La visita, que va durar tot el dia, va incloure un dinar de treball en el qual es va aprofitar per realitzar una xerrada vers la visita recent realitzada, un debat i anàlisi i un torn obert d'observacions.

L’edifici que s’està construint a Igualada presenta una estructura moderna i funcional d’uns 3.500 m2 amb diverses aules, laboratoris i zones comunes. El nou Campus Salut tindrà una capacitat per a 500 estudiants i acollirà el Grau en Infermeria i el Doble Grau en Nutrició Humana i Dietètica i Fisioteràpia.

El nou Campus Salut d’Igualada suposa una inversió de sis milions d’euros que aporten a parts iguales l’Ajuntament d’Igualada (2M€), la Generalitat de Catalunya (2M€) i la Diputació de Barcelona (2M€).

Aquest curs, el Campus d’Igualada ja ha incrementat 40 places d’infermeria. Sumades al nou Grau en Enginyeria Informàtica de l'EPS i el tercer curs d’Administració i Direcció d’Empresa, al setembre, el Campus s’acosta als 700 alumnes, i d’aquí quatre cursos, quan aquests dos graus estiguin ja totalment desplegats, la UdL preveu arribar als 1000 alumnes a Igualada.