Alumnes del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives exposaran els seus projectes al Museu Fàbrica J.Trepat de Tàrrega

En el marc de l'assignatura d'Art i cultura digital del grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives de l'EPS, s’han desenvolupat uns projectes artístics de caràcter digital en format site-specific que s'exposaran en el Museu Fàbrica J.Trepat de Tàrrega des del dia 10 d'abril fins al dia 17 d’abril (el dia 15 romandrà tancat).

La inauguració de l'exposició, anomenada “Arxiu Obert / Tancat 01100001 01110010 01111000 01101001 01110101 Creació de projectes artístics digitals, a partir dels arxius del Museu Trepat de Tàrrega” serà el diumenge 10 abril a les 12:00 hores. Esteu tots convidats!

Alumnes participants són:

• Projecte: Bucles / Contrast.
    • Violeta Prim, Víctor Ortiz, Ricard Martínez, Ionander Terrero i Alba Diaz.
  • Projecte: L'evolució irònica.
    • Ángela Langlais, Biel Lavergne, Pablo Monzón i Pedro Carballal i Albert Carreño.
  • Projecte: 175.
    • Marc Jimenez, Alba Beltran, Ittay Juncar i Sara Aghbalo.
  • Projecte: Holografia de l'ànima.
    • Albert Bosch, Xavi Claverol i Sami Marhaoui

L'art ha de tenir una visió transformadora en la nostra societat i tots aquells mitjans que té al seu abast ja siguin tecnològics o orgànics, permetran desplegar el procés creatiu per generar nous llenguatges i noves obres, que facin visible tot allò que no és invisible per la nostra societat. Els projectes elaborats pels alumnes d'art i cultura digital del DDTEC sorgeixen d'una "tecnorevisióartística" de l'arxiu Trepat, desplegant obres SITE-Specific (fetes per l'espai que ocupen), que aborden temes diferents com el cromatisme, la relació humà-màquina, les dades ocultes darrere els processos de construcció industrial i una revisió contemporània dels processos tecnològics en la indústria.

"Pel Museu Trepat suposa una altra manera de veure i interpretar el patrimoni industrial que tenim, i els projectes artístics enriqueixen la narrativa del mateix museu".

Museu Fàbrica J.Trepat de Tàrrega

Avinguda Josep Trepat i Galceran, sn