Alumnes del Màster en Enginyeria Industrial de l'EPS visiten l'empresa Draxton i la fàbrica SEAT

Descarregar Pdf
Draxton
Els alumnes de l'EPS a la seu de l'empresa Draxton

Els alumnes del Màster en Enginyeria Industrial de l’EPS, acompanyats pel professor Martí Comellas han visitat aquest divendres les instal·lacions de les empreses especialitzades en la indústria de l'automoció:

- Draxton, fabricant global de components modelats i mecanitzats per a l'industria automobilística, amb presència en 6 països en 3 continents, dedicada a la mecanització de peces fabricades per emmotllament. En concret els alumnes van visitar les estacions de mecanització robotitzada i el laboratori de metrologia per al control dimensional de les peces.

- La fàbrica de SEAT a Martorell, dedicada a la fabricació d’automòbils. En concret els alumnes van visitar la línia de soldadura robotitzada del xassís dels models Ibiza i Arona.

Ambdues visites s'emmarquen en els blocs principals de l’assignatura de Sistemes de Fabricació Avançats del Màster en Enginyeria Industrial: Qualitat i Gestió del Producte en processos de fabricació. Aquestes visites van permetre l'alumnat poder veure de primera mà aspectes de gestió de sistemes productius, control de qualitat i mètodes de fabricació, entre altres.