Alumnes i antics alumnes de l'EPS participen a la hackathon uCode by Adidas de la Universitat de Saragossa

El passat 22, 23 i 24 de març la Escuela de Ingeniería y Arquitectura de la Universidad de Zaragoza va acollir la uCode by Adidas, el primer hackathon orientat a estudiants a nivell nacional que se celebra en aquella facultat.

uCode té una durada de 36 hores en la que equips de fins a 4 persones han de resoldre els reptes, orientats a diverses disciplines, com la Informàtica, l'Electrònica, les Telecomunicacions, l'Enginyeria Industrial, el Disseny, ... proposats per les empreses patrocinadores.

Un nombrós grups d'alumnes i algun antic alumne de l'Escola Politècnica Superior, vinculats a LleidaHack, una associació d'alumnes de l'EPS creada especialment per a l'event HackEPS amb l'objectiu de motivar la programació a Lleida, van participar-hi!

I val a dir que amb uns resultats excel·lents ja que dos equips EPS formats van aconseguir premi: L'equip format per l'Albert Merino (antic alumne de la EPS), el Josep Maria Salvia i l'Óscar López van quedar segons i l'equip format per la Paula Gallucci, el Josep Antoni Costa i l'Oriol Alàs, tercers.

Enhorabona!