Bon Nadal!

La Universitat de Lleida (UdL), com ja és habitual, tanca les portes al públic durant aquest Nadal com a mesura d'estalvi.

La majoria d'edificis suspenen l'activitat entre el 24 de desembre i el 6 de gener, ambdós inclosos, tot mantenint servei de seguretat les 24 hores en tots els campus, servei de manteniment de comunicacions informàtiques i telefòniques, i recollida i distribució de correu i paqueteria durant els matins.

Les tancades parcials de la UdL durant períodes d'inactivitat docent van començar l'agost de 2011, coincidint amb les retallades pressupostàries.

Així doncs, l'Escola Politècnica Superior romandrà tancada durant el període comprès entre el dia 24 de desembre de 2021 i el dia 6 de gener de 2022 (ambdós inclosos).

Ús desitgem Bones Festes i un pròsper any 2022!