Dos alumnes de l'EPS, becats a les prestigioses beques d'estiu de Google

Per desè any consecutiu el Liquid Galaxy LAB dels Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida ha obtingut beques d'estiu de Google per als seus estudiants!

A més a més, en aquest pandèmic 2021 ho han fet amb rècord, ja que un total de 12 alumnes han estat seleccionats finalment per Google.

Dos estudiants de l'Escola Politècnica Superior, Guillem Felis, alumne del grau en Enginyeria Informàtica i Albert Font, alumne del grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, que ja van realitzar les seves pràctiques i el seu TFG durant tot l'any al Liquid Galaxy LAB, han estat dos dels 12 alumnes becats.

Tots ells seran guiats per un equip de 17 mentors i treballaran durant tot l'estiu en els següents projectes dirigits des de Lleida per al món:

- SatNOGS Network visualization, Paula Marin
- Visit the World HW, Ainhoa Maestro
- Electronics Monitor Board, Albert Font
- Crop Doc Terminal TPU, Ferran Delgado
- Crop Doc Android, Guillem Felis
- Orbit Satellite Visualizer, Albert Morea
- Dronecoria seed visualization, Karine Pistili
- SimplyCMS E.S. , Goutam Verna
- Satellite Visualizer , Octávio Henrique
- Visit the World SW, Otávio Oliveira
- Galaxy Games, Leonardo Coelho
- Stellarium , Mithil Ghinaiya

Els i les estudiants comencen des del 18 de maig el seu període d'adaptació per a començar els seus projectes el 7 de juny, amb finalització a mitjans agost.

Des dels Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida i més concretament des del Liquid Galaxy LAB ja feia 9 anys que obtenien la confiança de Google per mentoritzar aquestes beques. En col·laboració propera amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, en aquest període s'han pogut becar 41 estudiants de l'EPS, quelcom únic a Espanya, aconseguint pels estudiants recursos per més de 210.000$, entre beques i altres ajuts.

• [Google Summer of Code 2020]
  • [Google Summer of Code 2019]