Draxton visita l'EPS en el marc de l'EPS Company Corner

El dimarts 25 de febrer l'Escola Politècnica Superior va celebrar la quarta jornada de l'activitat EPS Company Corner. Boosting professional skills.

EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els estudiants es trobin i es coneguin i comparteixin informació respecte a oportunitats laborals, possibilitats de fer el TFG, TFM o Pràctiques a l'empresa, de cursar Formació Dual, si s'escau, etcètera.

En aquesta ocasió ens va visitar l'empresa l'empresa Draxton, grup Industrial del sector automoció fundat en 1948, pertanyent a la Multinacional Mexicana GIS, dedicada al disseny, producció, mecanitzat i assemblatge de peces de seguretat per al sector automoció. Una empresa global dedicada a la fosa i mecanitzat d'autoparts amb presència als principals mercats de la indústria d'automoció. Localitzats estratègicament en 3 continents i 6 països: Mèxic, Espanya, Itàlia, Polònia, República Txeca i la Xina; comptem amb una capacitat anual de fosa de ferro de més de 550 mil tones, més de 10 mil tones d'alumini i una capacitat de mecanitzat de més de 15 milions de peces.

Gerard Alonso, responsable RH a Draxton Lleida (Altec Engineering), gestiona una plantilla de 100 empleats, va informar als alumnes interessats de les oportunitats laborals que ofereix l'empresa, les possibilitats de fer-hi el TFG/TFM o unes pràctiques remunerades en diferents departaments; també van poder deixar el Currículum Vitae, etcètera.

Ja hi ha altres empreses que han confirmat la seva presència en pròximes edicions d'EPS Company Corner (Rigual, Vall Companys, IFR, Alier SA, Indra, Argal, ...) Podeu informar-vos de les empreses que visitaran l'EPS en el marc del Company Corner a l'apartat d'Agenda de la web de l'EPS.

També et pot interessar ...

Continua l'EPS Company Corner amb la visita de l'empresa IASO

BonÀrea visita l'escola en el marc de l'EPS Company Corner

Molt interès de l'alumnat en la primera acció de l'EPS Company Corner amb Mahou-San Miguel