FEPSTIVAL. Més de 1300 persones a la Festa de l'EPS

IMG_1951

Ahir, durant tot el dia, el jardí interior del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida va ser l'escenari de la Festa de l'Escola Politècnica Superior, el FEPSTIVAL 2013.

Més d'un miler de persones van participar i gaudir d'alguna de les moltes activitats organitzades pel Consell de l'Estudiantat de l'EPS.

Al matí van destacar les competicions esportives de volei, desenvolupades a la gespa del Campus amb un total de 12 equips inscrits; de futbol sala, que es van desenvolupar a la pista esportiva de la FCE, ubicada al Campus,  i en la que van participar més de 30 equips. I, per últim el campionat de futbolí, amb més de 60 parelles inscrites.

Durant el matí, professorat i PAS de l'Escola van realitzar una visita guiada a les instal·lacions de l'empresa San Miguel.

El punt culminant de la Jornada va arribar amb el dinar popular, una paella gegant cuinada per una empresa valenciana especialitzada en aquest tipus d'events. Es va cuinar una paella de 3 metres de diametre i unes 1300 racions. El dinar va ser tot un èxit ja que es van repartir, aproximadament, unes 900 racions. Cal destacar que el Consell de l'Estudiantat de l'Escola va decidir fer donació a la Fundació Arrels de les 400 racions que no es van poder vendre per tal que, des d'aquesta institució,  es fés arribar als diferents menjadors socials de la ciutat de Lleida.

A la tarda, es va desenvolupar una segona edició del campionat de futbolí, així com la resta d'activitats: campionats de botifarra, poker i FIFA Soccer13. També es va dur a terme la competició de bàsquet, així com els partits entre els equip d'estudiants, guanyadors de les competicions de futbol sala i bàsquet, contra un equip format per professorat de l'EPS.

Així mateix, el professorat de l'Escola va participar en una obra teatralitzada sobre la vida d'Alan Turing, matemàtic anglès considerat el pare de la informàtica, del que aquest any es commemora el centenari de la seva mort, conduïda per en Francesc Rosselló, professor de la Universitat de les Illes Balears.

Finalment, 200 estudiants de l'Escola van decidir finalitzar la jornada festiva a les instal·lacions Larida en una festa que s'inicia a les 12 de la nit i ha finalitzat ben entrada la matinada.

Premsa

8 de març de 2013