Impulsant el futur professional: l’EPS rep Minsait al Company Corner

Descarregar Pdf
EPS CC 26 - Minsait (8)
Minsait a l'EPS Company Corner | FOTO: EPS-UdL

El passat dimarts 17 de març, l’Escola Politècnica Superior (EPS) va celebrar una nova sessió de la EPS Company Corner. Boosting Professional Skills.

L’EPS Company Corner és una iniciativa institucional de l’EPS orientada a fomentar la relació entre el món acadèmic i l’empresarial, afavorir la transferència de coneixement i contribuir a la millora de l’ocupabilitat dels futurs titulats i s’emmarca dins de les accions de vinculació entre la universitat i l’entorn socioeconòmic i empresarial.

En aquesta ocasió, es va comptar amb la participació de l’empresa Minsait,  una companyia d'Indra, capdavantera en consultoria de transformació digital i Tecnologies de la Informació a Espanya i Llatinoamèrica.

Minsait presenta un alt grau d'especialització i coneixement sectorial, que complementa amb la seva alta capacitat per integrar el món core amb el món digital, lideratge en innovació i transformació digital i flexibilitat. Amb això, enfoca la seva oferta en propostes de valor d'alt impacte, basades en solucions end-to-end, amb una notable segmentació, cosa que li permet assolir impactes tangibles per als seus clients a cada indústria sota un enfocament transformacional. Les seves capacitats i lideratge es mostren en la seva oferta de productes, sota la denominació Onesait, i la seva oferta transversal de serveis.

Álvaro Fuertes Guiró, Roberto Raluy Plana i Gema Sesé Piquer, managers de l'oficina de Lleida, van informar l’estudiantat interessat sobre les oportunitats laborals que ofereix l’empresa, així com sobre les possibilitats de realitzar-hi el Treball de Final de Grau o de Màster (TFGTFM), pràctiques remunerades —curriculars o extracurriculars— en diversos departaments, o bé la modalitat de Formació Dual en el cas de l’alumnat del Màster en Enginyeria Informàtica. Així mateix, els assistents podran lliurar el seu currículum vitae.