Jornada STEM a l'EPS adreçada als alumnes de l’INS Gili i Gaya

Les activitats tenen com a objectiu despertar vocacions tecnològiques en els alumnes d'ESO

En el marc del conveni signat el passat 3 de novembre entre la Generalitat de Catalunya i la Universitat de Lleida (UdL) per desenvolupar el Programa per a l’impuls de les vocacions científiques, tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEM) a l’Institut Samuel Gili i Gaya de Lleida, avui 13 de febrer, vora un centenar d'alumnes de 4t curs d'ESO de l'institut Samuel Gili i Gaya han visitat l'Escola Politècnica Superior, on han participat en les següents activitats:

- Xerrada. Les vocacions tecnològiques i el món laboral, una experiència personal, a càrrec de John Amin, alumne de l'EPS i emprenedor tecnològic.

- Xerrada EPS. El mapa de titulacions i dobles titulacions internacionals de l'Escola Politècnica Superior, a càrrec de Magda Valls, cap d'estudis de l'EPS.

- Taller. Impressió 3D i Un projecte d'enginyeria: MotoStudent, a càrrec de Martí Comellas, professor de l'EPS.

- Taller. Termografia, a càrrec de Montse Vilarrubí, doctorant de l'EPS.

Totes les activitats organitzades des de l’EPS de la UdL tenen com a objectiu despertar en els nois i noies vocacions tecnològiques.

ÀLBUM FOTOGRÀFIC