Jornada de Campus Oberts per a Mares i Pares a l'EPS

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va rebre el passat dissabte més de 50 visitants en la novena edició de la Jornada de Campus Oberts per a Mares i Pares que organitza la UdL amb l'objectiu de donar a conèixer els estudis que s'imparteixen a l'EPS i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari a les mares i pares dels futurs alumnes.

La Jornada es va desenvolupar en dos torns, a les 10h i a les 12h, i s'organitzà en base a dos accions concretes: primer, el director de l'Escola, Francesc Giné, va presentar els estudis que s'imparteixen al Centre a tots els participants, i després, ell mateix, acompanyat per en Gabriel Pérez, cap d'estudis de l'EPS, i na Marga Moltó, secretaria acadèmica de l'Escola, van oferir a tots els participants una visita guiada a les instal·lacions de l'EPS (Lab. Alcatel, Lab Informàtica, Lab. Electrònica, Lab. Mecànica, Lab. Tèrmica, aules docents), de l'edifici Polivalent del Campus (Cafeteria-Restaurant, Copisteria) i de l'edifici CREA (Lab. Mecànica, Lab. Energia Solar, Lab. Edificació i Planta Pilot).

IMG_1883 Premsa 2 de març de 2013 diarisegre 3 de març de 2013 La Mañana La Mañana diarisegre