L'EPS acull i coorganitza la XXIX edició del Seminari Anual d’Automàtica, Electrònica Industrial i Instrumentació (SAAEI 2022)

Inici oficial del SAAEI 2022 a càrrec del vicerector de la UdL, Ferran Badia

Des d'avui, 6 de juliol i fins al pròxim divendres 8 de juliol, l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) acull i coorganitza la XXIX edició del Seminari Anual d’Automàtica, Electrònica Industrial i Instrumentació en col·laboració amb el Grup de Recerca en Automàtica i Electrònica Industrial (GAEI) de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

Juan Antonio Garriga de l’EPS-UdL i Hugi Valderrama-Blavi del GAEI són els coodinadors generals d’aquesta edició del SAAEI, un congrés de caràcter anual que se celebra des de l’any 1994 i que es dirigeix a investigadors i empreses de l'àmbit nacional perquè puguin posar en comú els resultats de la seva recerca, intercanviar idees i formar consorcis amb els quals emprendre futurs projectes amb més eficàcia i impacte en l’àmbit de l’automàtica, l’electrònica industrial i la instrumentació.

EL SAAEI 2022 té deu àrees temàtiques, una de les quals, nova enguany és la d'Agricultura de precisió. S'han rebut aquest any 57 articles d'alta qualitat que centraran el gruix de les presentacions de 15 minuts que s’aniran duent a terme al llarg dels dies de celebració del congrés a l'EPS (Jaume II, 69).

A més de les sessions tècniques habituals del congrés, en aquesta edició  s’hi desenvolupen 4 sessions plenàries a l'Auditori del CCCT del campus de cappont (Jaume II, 67):

Dimecres, 6 de juliol:

• 10:00h - Monitoreo de plantaciones frutales mediante sensores de base fotònica, a càrrec del Dr. Eduard Gregorio de l’EPS-UdL

Dijous, 7 de juliol:

• 10:00h - WALLBOX, soluciones de carga inteligente y gestión de energía para un futuro sostenible, a càrrec de l’Enginyer Aleix Maixé de Wallbox, Barcelona
  • 12:30h - Medicine 4.0: AI and IOT, the new revolution, a càrrec del Prof. Dr. Eros Pasero del Politecnico de Torino

Divendres, 8 de juliol:

• 10.00h - A step towards the unification of control of power converters, a càrrec del Prof. Dr. Germain Gracia de LAAS-CNRS, Toulouse

Igual que en altres edicions també es realitzarà alguna xerrada tècnica i el EXPO-SAAEI