L'EPS amb la Technovation Girls Catalonia Lleida 2022

d90e7e3b-a3ce-4596-b511-ec76effc2db0
Equip de valoració de la Technovation Girls (d'esquerra a dreta): Bianca Padurean, Marta Albets, Alba Lamas i Laura Haro

Ahir la Sala d'actes Joan Oró del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida va acollir l'acte de presentació de projectes de la Technovation Girls Catalonia Lleida 2022.

En aquesta edició hi han participat 15 equips formats per noies de l'institut Torre Vicens i l'escola Francesco Tonucci de Lleida i  de l'institut Josep Vallverdú de Les Borges Blanques. Tots ells van presentar ahir els seus projectes davant un equip de valoració format principalment per antigues alumnes i alumnes de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL):  Bianca Padurean, Laura Haro, Alba Lamas i Marta Albets.

Una entitat sense ànim de lucre, Technovation Challenge, organitza aquest projecte a escala global. El projecte Technovation Challenge Girls s'adreça a equips femenins integrants per noies d'edats compreses entre els 10 i 18 anys que proposin aplicacions digitals per resoldre problemes socials. Cada seu local, en aquest cas la Technovation Challenge Girls Lleida, escull les millors apps que, posteriorment es presenten a través de diferents fases classificatòries arreu del món.

La Technovation Challenge Girls Lleida, impulsada per l'Associació Espiral, amb el suport de la Generalitat, compta amb la col·laboració de l'Escola Politècnica Superior  de la Universitat de Lleida, del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida, l'Associació d'Empreses de Tecnologies de la Informació de Lleida (AETI) i de l'Ajuntament de Lleida.