L'EPS, escenari del _potFest!, el festival d'art urbà de Lleida

Se celebrarà del 27 de març al 2 d'abril

potfest2
Dadospunterocero, amb algunes de les seves obres

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) serà un dels espais on es desenvoluparà una de les accions programades en el marc de la 3a edició del _potFest!, el festival d'art urbà de Lleida que se celebrarà del 27 de març al 2 d'abril i que, aquest cop, se centrarà al barri de Cappont (la primera edició va fer-ho al Centre Històric i la segona al barri de La Bordeta).

Un dels murs de l'EPS serà el "llenç" on desenvoluparà el seu art l'artista lleonès David Esteban Hernández, conegut professionalment com a Dadospuntocero.

Es va iniciar al món artístic i al muralisme fa 23 anys de forma autodidàctica després d'estudiar el Batxiller a l'Escola d'Art de Lleó. Alhora va cursar estudis superiors en Treball Social, però sense abandonar mai la seva gran vocació, el muralisme, que a cop d'esprai és capaç de reconvertir tota mena d'espais.

La seva dualitat formativa i vocacional per a l'art i la sensibilitat social li permeten reinterpretar els contextos que intervé des d'una mirada molt personal i propera al públic i al context a què destina les seves obres. La seva personalitat artística juga amb un gran domini tècnic de la perspectiva que s'adequa als grans espais i les formes i els racons; al color, la profunditat i aquesta visió de tridimensionalitat que en la seva fusió generen aquesta empremta tan única i personal.

La seva firma, Dadospuntocero, està sota moltes de les grans obres que els darrers anys han començat a omplir d'art els murs de tants racons del seu entorn natal i de l'àmbit nacional i internacional. Ha realitzat nombroses intervencions artístiques tant en projectes privats com públics, així com participat en diferents concursos, convocatòries, festivals i exhibicions sent premiat en diferents ocasions. De fet, les seves obres han estat escollides dos cops el millor mural del món (Guardo a Palencia  i La Bañeza a León).

Tanmateix, cal destacar que, durant tot el procés creatiu de l'artista, els alumnes del grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives, podran interrelacionar amb l'artista i el seu procediment artístic.

Finalment, l'edifici Polivalent 2 del campus de Cappont de la Universitat de Lleida (Pere Cabrera, 5) acollirà una altra obra del _potFest! de l'artista Matías Mata (Sabotaje en el Montaje).