L'EPS ofereix 3 de les 5 carreres més demandes per les empreses: Enginyeria Tècnica Industrial, Enginyeria Industrial i Enginyeria Informàtica

personal-seleccion-rrhh_hi

Adecco ha realitzat un informe de les carreres més demandades pels alumnes espanyols en relació amb les seves sortides professionals amb l'objectiu d'intentar orientar i ajudar els alumnes que estiguin a punt de fer el salt a la universitat.

Com es habitual en aquests darrers anys, la titulació que més demanden les empreses és Administració i Gestió d'Empreses (ADE) que arriba a un 7,5% de la demanda d'ocupació. En segon lloc es troba la carrera d'Enginyeria Tècnica i Industrial que arriba al 5,6% de la demanda del mercat, seguida en tercer lloc, per l'Enginyeria Industrial. La quarta posició l'ocupa l'Enginyeria Informàtica.

Cal remarcar que les les 5 primeres titulacions demandades per l'empresa, 3 es poden cursar a l'Escola Politècnica Superior de la UdL: Enginyeria Tècnica Industrial (Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Màster en Enginyeria Industrial i Màster en Enginyeria Informàtica)

La llista completa de les 20 carreres universitàries més demandades per les empreses es:

1. Administració i Direcció d'Empreses 2. Enginyeria Tècnica Industrial 3. Enginyeria Industrial 4. Enginyeria Informàtica 5. Ciències Empresarials 6. Economia 7. Dret 8. Enginyeria Tècnica Informàtica 9. Enginyeria de Telecomunicacions 10. Relacions Laborals 11. Investigació i Tec. De Mercat 12. Medicina 13. Farmàcia 14. Química 15. Enginyeria  Automàtica i Electrònica Industrial 16. Enginyeria Tècnica Telecomunicacions 17. Biologia 18. Enginyeria Organització Industrial 19. Matemàtiques 20. Enginyeria Electrònica