L'EPS ofereix una xerrada als professionals de l'EAP de Sant Vicenç dels Horts

En el marc de la campanya de promoció difusió dels estudis de Grau i Doble Grau de l'Escola Politècnica Superior, ahir dilluns 20 de novembre, la professora de l'Escola, Sra. Rosa Gil, va oferir una xerrada als professionals de l'Equip d'Assessorament i Orientació Psicopedgògica (EAP) de Sant Vicenç dels Horts amb l'objectiu de proporcionar-los eines i informació respecte a tot allò que aporten les carreres tècniques i la tecnologia a la societat actual i com pot ajudar en la seva tria als futurs alumnes universitaris per tal de desenvolupar-se amb èxit en el context social i laboral que se'ls acosta.

Els EAP són equips d’assessorament i orientació psicopedagògic que donen suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies.