L'EPS ofereix unes xerrades d'orientació universitària als alumnes de l'Institut Màrius Torres

En el marc de la campanya de promoció difusió dels estudis de Grau i Doble Grau de l'Escola Politècnica Superior, ahir dilluns 26 de febrer el sotsdirector d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'Escola, el Sr. Gabriel Pérez i la coordinadora del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives, Rosa Gil, van oferir unes xerrades d'orientació universitària als alumnes de l'Institut Màrius Torres de Lleida.

En concret, en Gabriel Pérez va presentar als alumnes de 2n curs de batxillerat científico-tecnològic el conjunt de l'oferta de graus, dobles graus internacionals i màsters de l'Escola Politècnica Superior; per la seva banda, Rosa Gil, va presentar als alumnes de batxillerat artístic del centre el nou grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives que l'EPS oferirà a partir del proper curs.

Aquest tipus de xerrades orientatives s'emmarquen en el conjunt d'accions de comunicació que dur a terme l'EPS cada any amb l'objectiu de donar a conèixer de primera la mà la seva oferta formativa diferencial als nois i noies dels col·legis i instituts de les comarques de Ponent, la Franja i el Pirineu: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera.

El passat curs acadèmic 2016-17 l'EPS va visitar més de 40 centres en el marc d'aquesta campanya. Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o simplement voleu que vinguem al vostre centre a fer una xerrada informativa de la nostra oferta docent, o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, podeu contactar amb nosaltres i en parlem:

- Telèfon: 973 70 27 58

- WhatsApp: 638 086 190