L'EPS participa en un sopar-col·loqui organitzat per la demarcació de Lleida del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya

Descarregar Pdf

Amb motiu de les pròximes eleccions municipals, els Enginyers Industrials de Lleida organitza una sèrie de sopars-col·loqui amb cada cap de llista dels quatre primers partits amb més representació a l'Ajuntament de Lleida.

Amb l'objectiu d'establir una línia de diàleg per promoure la dinàmica industrial i comercial per tal de motivar els diferents sectors que actuen en la nostra ciutat, ahir dilluns 29 d'abril s'organitzà el primer d'aquest sopars-col·loqui amb el candidat Toni Postius.

En aquest sopar també hi va participar el sotsdirector de l'Escola Politècnica Superior de la universitat de Lleida, Cristian Solé.

 

El programa complet d'aquest activitat és el següent:

Data: dilluns, 29 d'abril a les 21,30 h.
Candidat: Toni Postius
Data: dijous, 2 de maig a les 21,15 h.
Candidat: Miquel Pueyo
Data: dijous, 16 de maig a les 21,30 h.
Candidat: Ángeles Ribes
Data: dimecres, 22 de maig a les 21,30 h.
Candidat: Fèlix Larrosa