L'EPS present a la Jornada CTM-STEM amb un taller d'Energia i Sostenibilitat

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va participar ahir en la cinquena edició de la Jornada CTM (Científic, Tecnològic i Matemàtic)-STEM que es va realitzar a l’Institut Torre Vicens de Lleida i que enguany s'emmarcava dins del Pla STEMcat, que inclou l’àmbit STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics).

En concret, des de l'EPS és va organitzar un taller d'Energia i Sostenibilitat a càrrec els membres del Grup d'Investigació de Sistemes Dinàmics Aplicats a l'Energia Solar, Montse Vilarrubi i Àlex Moreno.

L'objectiu de la jornada és presentar la ciència, la tecnologia i també les matemàtiques de forma atractiva i motivadora per a l'alumnat, per treballar les competències pròpies del S.XXI amb la realització de diverses activitats: visites, tallers, conferències, entre d’altres, però totes elles presentades de forma lúdica i interactiva.

En aquesta edició hi han participat els següents instituts: Institut Torre Vicens, Institut Guindàvols, Institut Maria Rúbies, Vedruna Tàrrega,  Institut d'Almenar, Institut Ciutat de Balaguer, Institut de l'Arboç, Institut La Mitjana, Col·legi del Pirineu (Andorra) i Institut Gili i Gaya.