L'EPS realitza una jornada d'orientació universitària a l'Institut Ronda de Lleida

En el marc de les accions de l'Escola Politècnica Superior per tal d'incentivar les vocacions tecnològiques entre els nois i noies d'ESO i Batxillerat, avui divendres 20 d'abril, el sotsdirector d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'Escola, el Sr. Gabriel Pérez ha realitzat una jornada d'orientació universitària dirigida a una trentena d'alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de la branca científica i tecnològica de l'Institut Ronda de Lleida.

El passat curs acadèmic 2016-17 l'EPS va visitar més de 40 centres en el marc d'aquesta campanya. Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o simplement voleu que vinguem al vostre centre a fer una xerrada informativa de la nostra oferta docent, o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, podeu contactar amb nosaltres i en parlem:

- Telèfon: 973 70 27 58

- WhatsApp: 638 086 190